Eerste werkweek en nog een keer verhuisd - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu Eerste werkweek en nog een keer verhuisd - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

Eerste werkweek en nog een keer verhuisd

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 December 2012 | Zwitserland, Unterterzen

Hallo allemaal,

Hier in Zwiterland nogsteeds alles goed. De eerste werkweek is voorbij.
Het is allemaal even wennen, met de taal, de werkwijze en weg vinden in het restaurant en de werktijden. Soms heb ik een dienst van 11:30 -14:00 en dan zimmerstunde (pauze) tot 17:30 en dan weer werken, dus even uitzoeken wat we dan allemaal kunnen doen..

De afgelopen dagen was het best warm dus in het resort is de sneeuw zo goed als weg.. dus hopen dat er nog iets valt zodat we wel een witte kerst hebben. Gelukkig ligt er boven op de berg nog wel om te skieen/ boarden voor de gasten:p

Vandaag ben ik, als het goed is, voor de laatste keer verhuisd..
Ik heb weer een andere kamer omdat ik de laatste keer de verkeerd had gehad. Dus ik heb vandaag in mn zimmerstunde al mn spullen weer ingepakt en in mn nieuwe kamer weer uitgepakt..

En dank je wel Sanne van der Kruk, je kerstkaart is aangekomen, echt leuk! Hij staat op mn kamer! :)

Nou dat was het wel weer, hihi.
Morgen nog een dagje werken en dan ben ik woensdag en donderdag vrij.

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Unterterzen

Anouk

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 38969

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Thailand 2016

28 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Project Thamsanqa

08 December 2012 - 08 Mei 2013

Stage Zwitserland

09 Juli 2012 - 11 Juli 2012

Zurich

Landen bezocht: