Vrije dag, Verhuisd & eerste werkdag - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu Vrije dag, Verhuisd & eerste werkdag - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

Vrije dag, Verhuisd & eerste werkdag

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 December 2012 | Zwitserland, Unterterzen

Hallo allemaal,

Gister waren we alle 4 nog vrij dus hebben we met een Nederlandse jongen die hier ook werkt boodschappen gedaan in het dorpje verder op. Verder hebben we lekker in het huisje gezeten en savonds lekker lasagna gemaakt en openhaardje aangestoken.

Inmiddels ben ik verhuisd vandaag.
Dit is omdat we niet met zijn 4ren 2 badkamers mogen delen (We hebben een huisje met 2 badkamers). Een meisje mag niet met een jongen een badkamer delen. Dus of ik moest naar een ander huisje of 1 van de jongens en dan 2 jongens met 1 badkamer doen en ik met 1 badkamer doen.
Maar ze gingen er vanuit dat ik het ook wel lekker vond om niet met 3 jongens in een huisje te zitten.. dus dat ik wel wilde.
Niemand wilde natuurlijk echt apart zitten maar het moest wel.. dus ben ik vanmiddag verhuisd naar een kamer met badkamer boven de receptie.
De jongens hebben me geholpen met al mn zooi overbrengen aangezien ik net helemaal was uitgepakt hier, haha.
Ik kan natuurlijk wel gewoon heel de dag in het huisje bij die jongens zijn en dan savonds als ik naar bed ga naar mn eigen kamertje toe ;)

Vandaag was onze eerste werkdag. Ik had een dienst van 11:30 - 14:00 en daarna van 17:00 - 17:30 eten op het werk (lekkere pizza :P) en daarna om 17:30 weer werken.
Vandaag ben ik ingewerkt in het restaurant en hebben ze veel laten zien wat waar staat enzo en natuurlijk wat Duits/ Zwitser Duits geleerd :)

De mensen in het restaurant en keuken zijn ontzettend aardig dus het is prima.

Nu zit ik lekker in het huisje van de jongens die nog aan het werk zijn, dus even wachten.

Liefs,
Anouk

  • 12 December 2012 - 15:17

    Jaimy Boon:

    en je gaat nog heeeeel veel pizza eten de komende tijd schat! Haha, maar de pizza is wel heel lekker daar :) Knap dat jij bent verhuisd. maar het is wel de beste oplossing en jij kan natuurlijk gewoon in het appartement zitten, is veel gezelliger!
    Werkse, en doe je de groetjes aan corinne en katrin van mij!
    Dikkee kuss! XX.

  • 12 December 2012 - 15:19

    Jaimy Boon:

    en je gaat nog heeeeel veel pizza eten de komende tijd schat! Haha, maar de pizza is wel heel lekker daar :) Knap dat jij bent verhuisd. maar het is wel de beste oplossing en jij kan natuurlijk gewoon in het appartement zitten, is veel gezelliger!
    Werkse, en doe je de groetjes aan corinne en katrin van mij!
    Dikkee kuss! XX.

  • 12 December 2012 - 15:39

    Leen Van Houten:

    Hallo Anouk, Zo zie je maar dat het heel gezellig kan worden.Met de luxe van een eigen appartement. En als je de pizza's zat ben mag je bij ons boerenkool komen eten. Je heb toch wel je skieen meegenomen want dat lijkt me wel ideaal om je vaardigheid te bekwamen. Tot het volgende bericht.
    Veel plezier.

  • 13 December 2012 - 17:56

    Kiki:

    He Nouk,
    Je nieuwe kamer bevalt goed, want je hebt een gat in de dag geslapen :-) ! Ik hoop het echt snel een keer mee te maken ...
    Geniet ervan, voor de drukte begint

    Dikke kus

  • 13 December 2012 - 20:53

    Henny:

    Hoi meis,
    En,bevalt je nieuwe onderkomen? En het werk? Is ook ok.
    Is het al drukknop breek dat volgende week pas los.
    Kuss papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Unterterzen

Anouk

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 454
Totaal aantal bezoekers 39284

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Thailand 2016

28 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Project Thamsanqa

08 December 2012 - 08 Mei 2013

Stage Zwitserland

09 Juli 2012 - 11 Juli 2012

Zurich

Landen bezocht: