Geen zicht - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu Geen zicht - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

Geen zicht

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Februari 2013 | Zwitserland, Unterterzen

Hallo allemaal!

Ik ben alweer op de helft van mijn stage in Zwitserland. De tijd gaat zo snel! Heb het nogsteeds naar mn zin en alles gaat goed hier.
De afgelopen week was het erg druk op het resort en in het restaurant. Dus hebben lekker gewerkt.
In onze zimmerstunden zijn we beetje boodschappen gaan doen en hebben we nog "geshopt" maar niet zoveel gekocht..

Vorige week was ik een lekker dagje vrij en ben ik gaan snowboarden.. Ik dacht ik neem nog 1 x de lift naar boven en dan ga ik naar huis.. sta ik boven aan de berg, breekt mn binding af...-__- toen moest ik lopen naar beneden..
Gelukkig is hij nu weer gemaakt. Dus vandaag dacht ik maar opnieuw te gaan proberen.
Ik was met de lift naar boven gegaan en eenmaal boven zag ik dat het ontzettend mistig was.
Ik ging de piste op maar ik zag het helemaal NIKS! Ik kon nog geen meter voorruit kijken.. In het begin wist ik waar ik heen moet en ik wist dat ik vaart moest hebben anders kwam ik stil te staan maar dat ging niet omdat ik niks zag.
Na een klein stukje lopen mn board weer vastgemaakt en weer voorzichtig verder maar het enige wat ik zag was de sneeuw onder mijn snowboard en verder helemaal niks!
Ik wist niet meer waar ik heen moest omdat ik niet wist waar ik was, maar achter me hoorde ik mensen dus daar wachten ik op. toen ze nog geen seconde voorbij waren waren ze alweer verdwenen in de mist maar ben een beetje op hun stemmen afgegaan. Uiteindelijk raakte ik een stukje van het pad af dus heb mn board uitgedaan en ben weer het pad op gelopen.
Uiteindelijk kwam ik wel wat meer mensen tegen dus die probeerde ik te volgen want ik had echt geen idee waar ik was.
Toen ik bijna beneden was kwam er een k;lein stukje dat ik weer iets zag en toen herkende ik het weer. Ik was blij dat ik weer beneden was! en ben weer snel naar huis gegaan.

Gister ben ik met 2 collega's gaan lunchen in Walenstadt. Was erg gezellig en heb lekker gegeten.

Verder heb ik niet zoveel te vertellen.
Adiosss en tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Unterterzen

Anouk

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 39195

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Thailand 2016

28 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Project Thamsanqa

08 December 2012 - 08 Mei 2013

Stage Zwitserland

09 Juli 2012 - 11 Juli 2012

Zurich

Landen bezocht: