gewoon een berichtje - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu gewoon een berichtje - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

gewoon een berichtje

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Februari 2013 | Zwitserland, Unterterzen

Grüezi mitenand,

Oftewel hallo, (mitenand is meer dan 1 p). Maarja hoe is het daar in Nederland?
Hier in der Schweiz nogsteeds alles okie. Een week of 2 geleden had ik wel even een dagje dat ik even naar huis wilde.. maar dat was al snel over haha.
Ik mis natuurlijk wel mn vrienden en familie om me heen maar ik heb het hier nogsteeds echt naar mn zin. En wat moet ik in hemelsnaam doen als ik in Nederland ben?!?!?! ik zou het echt niet weten....

Deze week valt het nog mee met de drukte maar is wel lekker werken want het is niet heeeel rustig.
Van de week niet heel veel gedaan. Lekker gewerkt, op zaterdag de bar in op het resort gezellig wat drinken met colega's en op mijn vrije dagje lekker relaxed en mn kamer opgeruimd :P
Gister na het werk gezellig met 4 collega's naar een barretje in het dorp een wijntje gedronken en gekletst en net even wat gegeten met Nicole, een van mn collega's. Straks met haar werken en we'll see tonight.

Adiosss und bis später


  • 26 Februari 2013 - 13:21

    Monique:

    He, Gruezi mies glinesh :-)
    Gats dir guet im moment? Musch niet schaffe heut ? wann hash wieder ziet zum ski fahren? Ich hoffe wieder ts-ga am wochenend.
    Biss balt
    Tshjuss

  • 26 Februari 2013 - 13:28

    Anouk Helsemans:

    Hee Kiki,

    Es gehst guet im moment ;) Bei dir auch? Ich glaube morgen ist es shön wetter so morgen gehe ich wieder ski fahren. Morgen musch ich halbi 6 schaffe und heute am 2. :)
    Tshjuss! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Unterterzen

Anouk

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 637
Totaal aantal bezoekers 39195

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Thailand 2016

28 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Project Thamsanqa

08 December 2012 - 08 Mei 2013

Stage Zwitserland

09 Juli 2012 - 11 Juli 2012

Zurich

Landen bezocht: