Laax/ Verdwalen/ Bezoek - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu Laax/ Verdwalen/ Bezoek - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

Laax/ Verdwalen/ Bezoek

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 Maart 2013 | Zwitserland, Unterterzen

Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik wat heb geschreven...
De drukte is nu echt weer voor even voorbij.. Het is nu regelmatig lekker weer dus als ik vrij ben lekker boarden met een heerlijk zonnetje. Ook beneden op het resort is de sneeuw weg, maar boven op de berg ligt nog genoeg om te boarden:)
Op het werk gaat het nog steeds lekker. Het is de afgelopen week niet heel druk geweest maar lekker gewerkt en een beetje tijd om met de gasten te kletsen.

Begin maart hebben we een verjaardag gehad van iemand die hier in de buurt woont. Hij komt regelmatig bij ons in de bar of in het restaurant en we kennen hem ook allemaal. We zijn met een aantal collega's daar heen gegaan, was erg gezellig. Lekker muziek, dansen, drankje, hapje, kletsen, gezelligheid.

Een week of 2 geleden ben ik met Thijs naar Laax geweest. Een uurtje hier vandaan met de auto. Daar was een Snowfest. Profs waren daar in het funpark aan het boarden dus dat was wel leuk om te zien. Verder hebben Thijs en ik zelf heel de dag rond geboard -/ skieed in Laax. Het was een mooi skigebied alleen helaas niet zo mooi weer, dus vrij koud.

Ik ben ook een aantal keer met Nicole in Walenstadt wat gaan drinken op het terras. Laatste keer wilde we een rondje rijden. We reden lekker in de bergen met erg mooi uitzicht en mooi weer. We wilde via de snelweg langs het meer terug rijden om daarna te werken maar we zijn ergens verkeerd gegaan... Het meer hebben we niet meer gezien? En toen we de file in kwamen en we niet meer wisten welke afslag we moesten hebben wilde ik de tomtom aanzetten maar die bleek in de andere auto te liggen..... Uiteindelijk kwamen we op het idee een telefoon erbij te pakken voor de weg en toen kwamen we erachter dat we de verkeerde kant op reden... Uiteindelijk konden we ergens keren en waren we net optijd terug om te eten en daarna te werken :-)

Afgelopen weekend hadden we bezoek. Vrijdag kwam onze leraar aan voor het weekend en ook mn vader met Fleur kwam langs. Ik had het weekend vrij gekregen omdat onze leraar er dan zou zijn.
Mn vader en Fleur kwamen vrijdag eerst bij mij kijken, naar het huisje, mn kamer en het resort. Daarna zijn we nog even snel de piste op gegaan om te skieen. 'S avonds hebben we in Walenstadt lekker gegeten in een restaurantje. Zaterdag ben ik samen met papa en Fleur de piste op geweest. Een vriendin van Fleur kwam ook. We hebben haar leren skieen en zijn zelf een paar keer naar boven geweest. S'middags ben ik met Thijs en de leraar mee gaan skieen.
'S avonds ben ik met papa en Fleur meegeweest naar het hotel en hebben we daar reclette gegeten.
Zondag ochtend ben ik nog even meegeweest de piste op en 's middags had ik mn stage gesprek met mn leraar en mn leidinggevende. Het gesprek ging prima. 'S avond hebben we met de leraar, Thijs, Thomas en Marten in het restaurant gegeten en lekker gekletst.

Na een leuk weekendje vrij ben ik vandaag weer lekker begonnen met werken.

Dat was het weer voor nu..
Liefs!

  • 22 Maart 2013 - 13:26

    Miep Gravemaker :

    Hoi Anouk leuk stukje weer , gezellig dat je vader en Fleur zijn geweest. Ik sprak je vader van de week en hij zij dat je het erg naar je zin hebt. En dat je leuke collega's hebt en een mooie stekkie. Waneer kom je weer thuis , en dan naar Afrika begreep ik . Leuk hoor dst je dat allemaal meemaakt.In de A Anemastraat en Schaperstraat is alles nog het zelfde fijne tijd nog . Groetjes van Piet en Miep

  • 04 April 2013 - 18:25

    Anouk Helsemans:

    Hee Liep en Piet, wat leuk van jullie een reactie te krijgen! Het was leuke dat ze er waren en hebben kunnen zien waar ik dit half jaar ben.. Klopt ik heb het prima naar mn zin! Ja in juni naar Afrika, heel bijzonde aallemaal! Tot snel! Groetjes Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Unterterzen

Anouk

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 806
Totaal aantal bezoekers 38990

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Thailand 2016

28 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Project Thamsanqa

08 December 2012 - 08 Mei 2013

Stage Zwitserland

09 Juli 2012 - 11 Juli 2012

Zurich

Landen bezocht: