Fasnacht/ Carnaval - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu Fasnacht/ Carnaval - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

Fasnacht/ Carnaval

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Februari 2013 | Zwitserland, Unterterzen

Hallo hallo allemaal,

Weer even een klein berichtje tijdens mijn zimmerstunden ;)
Hier is alles nogsteeds goed. Ik heb het nog steeds naar mn zin en sinds een klein weekje ligt hier beneden ook behoorlijk wat sneeuw dus dat is altijd leuk :)

Het weer is momenteel niet heeel mooi, het sneeuwt regelmatig en de zon is niet echt te zien. Dus van de week op mn vrije dag niet geboard maar lekker niks :)

Het resort loopt aardig vol met gasten voor de vakantie, dus komende weken is het lekker druk met werken.

De carnaval (Fasnacht) is hier ook al lekker begonnen!
Van de week een poging tot carnaval gedaan.. Naar de kroeg hier in de buurt maar was niet echt carnaval en aangezien we allemaal de dag erna moesten werken zijn we ook niet naar het andere dorp gegaan. Dus hebben we maar gewoon in het dorp een drankje gedronken. Verkleedkleren hebben we hier toch niet bij ons haha.

Vanavond is het wel carnaval in de bar op het resort. De bar wordt momenteel flink versierd! en vanavond na het werken gaan we daar maar even (zonder verkleedkleren helaas) kijken.

Nou dat was het dan weer voor nu.
Groetjes daar!

Liefs,