Skieen en Chur - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu Skieen en Chur - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

Skieen en Chur

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Januari 2013 | Zwitserland, Unterterzen

Hallo allemaal,

Hier is het de afgelopen week wat rustiger geworden met gasten omdat de vakantie voorbij is.
Afgelopen week lekker gewerkt en af en toe daarna met collega's naar de plaatstelijke kroeg.. en zelfs gedart (jaja Dick Nick en Isabel, als ik terug kom win ik! ) haha

Gister en vandaag was ik vrij. Gister heb ik een lekker dagje geskiet met heerlijk weer. De sneeuw was een beetje ijzig maar nog goed te doen..
Smiddags lekker op het terras in het zonnetje gezeten en lekker chocomel gedronken:P
Vandaag ben ik met de trein naar Chur geweest. Ik heb daar wat rondgelopen en een beetje geshopt. Tussen de middag heb ik in een restaurantje lekker gegeten.
Daarna heb ik nog wat rondgelopen en ben ik weer met de trein terug naar huis gegaan.

Niet zo veel te vertellen verder eigenlijk maar weer een klein verhaaltje :p

Liefs,
Anouk

• 08 Januari 2013 - 23:28

Henny:

Hoi Nouk,
    Lekker genoten op de piste en in Chur.
    Was je daar alleen? wel een leuke stad hè . verder nog steeds naar je zin?
    Kus papa