Oud & Nieuw & Nieuwjaarsduik - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu Oud & Nieuw & Nieuwjaarsduik - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

Oud & Nieuw & Nieuwjaarsduik

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Januari 2013 | Zwitserland, Unterterzen

Allereerst iedereen: Gelukkig nieuwjaar!! Dat het maar een mooi, liefdevol, gezond, gezellig en leuk 2013 mag worden!

Ik heb met oud en nieuw lekker gewerkt. We hadden een buffet en live muziek en was gezelllig met de gasten.
Om 12 uur hebben we met alle collega's afgeteld en geproost en zijn we buiten vuurwerk gaan kijken van het resort. Daarna zijn we weer lekker verder gaan werken en alles opgeruimd.

Om kwart over 2 ben ik nog even in de bar op het resort geweest om daar wat te drinken en iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen en daarna ben ik gaan slapen aangezien ik vandaag weer om half 10 moest werken.
Vandaag hadden we een ontbijt/ brunch buffet voor gasten dus heb gewerkt en voor vanavond alles klaar gezet.

Om 11 uur was het tijd voor de nieuwjaarsduik!
In onze eerste week hadden wij beloofd aan onze leidinggevende om mee te doen aan de nieuwjaarsduik van het resort. Dit doen ze vanuit Nederland omdat er veel Nederlandse gasten zijn.
Uiteindelijk ben ik samen met Kathrin (onze leidinggevende) gaan omkleden en naar de Walensee gegaan.
Daar kwamen nogmeer mensen bij elkaar van het resort en hebben we met zn alle afgeteld en het KOUDE water in gegaan...
Het water was wel erg koud, maar dat is logisch als het recht de bergen uitkomt. Maar het was wel leuk..

De fotos volgen op Facebook!

Liefs,
Anouk

  • 01 Januari 2013 - 17:32

    Kiki:

    Hi Nouk, nu lees ik pas je bericht. Je bent dus echt zo gek geweest om de nieuwjaars duik te maken ! Jij liever dan ik, ik moet er niet aan denken :-)
    Ik hoop dat je weer opgewarmd bent ! Dikke kus

  • 01 Januari 2013 - 18:32

    Miep Gravemaker:

    Hoi Anouk voor jou ook de berste wensen en gezondheid natuurlijk . Je hebt het naar je zin he en ook lekker tijd voor leuke dingen. Wat een mooie gebied zeg waar je zit maar met sneeuw ziet alles er prachtige uit he . Groetjes uit de anemastraat.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Unterterzen

Anouk

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 887
Totaal aantal bezoekers 38917

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Thailand 2016

28 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Project Thamsanqa

08 December 2012 - 08 Mei 2013

Stage Zwitserland

09 Juli 2012 - 11 Juli 2012

Zurich

Landen bezocht: