Gewerkt en 2 vrije dagen - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu Gewerkt en 2 vrije dagen - Reisverslag uit Unterterzen, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

Gewerkt en 2 vrije dagen

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 December 2012 | Zwitserland, Unterterzen

Hoi Hoi,

De afgelopen week lekker gewerkt, was niet zo heel druk maar vanaf vandaag komt dat natuurlijk aangezien het vakantie is.

Eergister en gister was ik vrij. Woensdag heb ik beetje boodschappen gedaan en lekker beetje relaxed:P
Gister ochtend ben ik eerst mn skies op gaan halen bij de winkel, die waren klaar gemaakt om te gebruiken:) ook heb ik toen schoenen voor het seizoen gehuurd.
Smiddags zijn Thijs en ik gaan skieen. Het was niet koud en gelukkig ook niet mistig dus was lekker om te skieen. De sneeuw was ook echt lekker. We zijn een aantal keer naar beneden gegaan maar het was voor mij wel weer even wennen na een aantal jaar weer skieen in plaats van boarden, maar uiteraard wel nice.

Savonds lekker gegeten en filmpje gekeken en natuuuurlijk de finale van expeditie robinson, haha.

Verder is er niet heel veel gebeurd deze dagen.. Heb me gister ook ingeschreven hier, dus dat is nu ook bijna rond haha.
Vanavond werken en dan begint het hier druk te worden met vakantiegangers.

Tot snel!
Liefs,
Anouk

• 21 December 2012 - 15:04

Kiki:

Genietan de drukte :-) Ook al ben je aan het werk, geniet van de feest stemming ! See you soon ! Kus

• 21 December 2012 - 15:05

Kiki:

correctie :-) geniet van ...

• 22 December 2012 - 10:58

Henny:

Hoi nouk,
    Lekker zo tussendoor gewooneven kunnen skiën . En straks flink aan de bak met werken.
    Nou ondanks de drukte, geniet ervan !!

Kus papa