11 juli 2013- Met de jongens naar de bioscoop - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk - WaarBenJij.nu 11 juli 2013- Met de jongens naar de bioscoop - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk - WaarBenJij.nu

11 juli 2013- Met de jongens naar de bioscoop

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 Juli 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Vannacht heb ik niet zo lekker geslapen dus toen vanochtend de wekker ging was ik nog best moe. Maar ik had wel weer zin in een leuke dag dus opstaan is dan niet zo moeilijk!
Na een lekkere douche en ontbijt zijn Miriam, Winanda en ik naar de supermarkt gegaan om drinken en chips te kopen voor de bioscoop.
Vandaag gaan we met de jongens (6) naar Monsters University.
We hadden bij de jongens afgesproken om 11 uur maar toen wij daar aankwamen waren ze nog niet klaar om weg te gaan. Wij dachten vergleken met de meiden zullen ze niet zoveel tijd nodig hebben maar na 20 minuten wachten waren ze er klaarvoor. We hadden eigenlijk om half 12 afgesproken bij de “Pet-shop” met de man van Louise die ook 3 jongens kwam brengen, maar dat gingen we niet meer redden.
Uiteindelijk kwamen we rond 10 voor 12 bij de bioscoop aan en daar zagen we ook de andere 3 jongens. Snel allemaal even naar het toilet en dan snel de film in!
De film begon eigenlijk gelijk omdat we vrij laat waren. Het was een grappige en leuke film voor hun allemaal ondanks de leeftijd aardig scheelt.
Na de film hebben we leuke foto’s gemaakt bij de bioscoop en daarna zijn we ook met de jongens naar een soort KFC gegaan om een hamburger en patat te eten. Omdat de film vroeg begon waren we rond een uur of 2 al klaar met eten, maar we vonden het nog een beetje vroeg om ze al terug naar Motherwell te brengen.
Het was vandaag erg mooi weer dus Winanda is met de jongens naar het huis van Peter en Daphne gelopen en ik ben met Miriam met Harry naar de supermarkt gereden. Hier hebben we 2 bakken ijs gekocht en koekjes en daarna zijn we ook naar Peter en Daphne’s huis gegaan.
We kwamen daar allemaal tegelijk aan dus dat was goed getimed. We zijn met alle jongens in de mooie en gezellige achtertuin gaan zitten en hebben voor iedereen een bakje ijs gemaakt met chocola-mint smaak en met aardbij-vanillie-citroen smaak en een paar koekjes dus dat was erg lekker. Uiteindelijk hebben ze met een tennisbal die ze in de tuin vonden een soort tafeltennis gespeeld maar dan op de grond met hun handen.
Om 4 uur heeft de man van Louise ze opgehaald en terug gebracht. Ze vonden het een hele leuke middag en wij zelf ook! We hebben veel gelachen en het is geweldig om zoiets te kunnen doen voor die kinderen!
Nadat de kinderen weg waren zijn we met zijn 3en naar de “Pick ’n Pay” gegaan om wat boodschappen te halen. Miriam heeft hier nog een bos bloemen gekocht voor wat mensen omdat het vandaag haar laatste dag hier is! Dus we zijn gelijk naar Louise gereden om de bos bloemen te brengen maar Louise zei dat ze ’s avonds nog langs zou komen bij Peter en Daphne dus dat was leuk!
In de avond kwamen Tia en Louise naar Peter en Daphne en we hebben nu met zijn alle heerlijk gegeten. Het was een mega gezellige avond! We hebben het over van alles gehad en we hebben veel gelachen. Larissa, de dochter van Louise kwam ook nog langs om dag te zeggen tegen Miriam.
Morgen zullen Winanda en ik ook afscheid nemen van haar..
Het was een super gezellige laatste dag voor Miriam, maar ik ga haar denk ik wel missen. Het was een gezellige meid!

• 12 Juli 2013 - 08:28

Carol:

Hi Anouk,

Leuk om te lezen dat de jongens het ook zo naar hun zin hebben gehad. Het is niet alleen de film, maar ook het even weg zijn van de normale omgeving, ontspannen en lachen. SUPER.
    Hoe oud zijn ze, want het zijn net zulke lange figuren alls Sven.
    Maak er weer een mooie dag van
    Liefs
    mama