10 juli 2012 - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu 10 juli 2012 - Reisverslag uit Zürich, Zwitserland van Anouk - WaarBenJij.nu

10 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Juli 2012 | Zwitserland, Zürich

Na een lekker ontbijt in het hotel zijn we naar het station gegaan om de estbahn te nemen naar de üeteliberg. Boven op de berg had je prachtig uitzicht over heel de stad. Ook kon je daar nog in een uitkijktoren klimmen van 188 traptreden. Ik ben daar naar boven gegaan, en het uitzicht was prachtig! Ik heb foto's en filmpjes gemaakt en ben daarna naar beneden gegaan.
Eenmaal terug op de haubbahnhof hebben we mama's mooikoppen-winkeltje gezocht maar deze was er helaas niet meer.
Daarna zijn we naar de Lindenhof geweest en ook hier vandaan was prachtig uitzicht.
Tussen de middag hebben we heerlijk geluncht in een tea-room. Verder hebben we door de stad gelopen en zijn we naar een warenhuis geweest.
Rond 3 uur zijn we op bezoek gegaan bij Heidi, die vandaag jarig is. Dit is een vriendin van oma. Ze vond het leuk dat we langskwamen. Na het bezoek zijn we door een plenzende onweersbui terug naar het hotel gegaan voor een "siesta". Vanavond om 7 uur gaan we met de pastaboot mee!
Rond half 7 zijn we gaan wandelen naar de pastaboot. Om kwart voor 7 gingen we aan bord en namen we een glaasje prosecco. We hebben erg gelachen, op het naamkaartje stond oma met de naam Anna Bohn, het lijkt niet eens op de echte naam van haar!
Terwijl de boot over de rivier vaarde hebben oma en ik heerlijk gegeten en gezellig gekletst. Om half 10 waren we weer terug en zijn we terug naar het hotel gewandeld en lekker gaan slapen.