30 juni - This is your home - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk - WaarBenJij.nu 30 juni - This is your home - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Anouk - WaarBenJij.nu

30 juni - This is your home

Door: Anouk Helsemans

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 Juni 2013 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Nadat we ongeveer een nacht hebben gehad van 12 uur zijn we rustig opgestaan. We hebben allebei lekker geslapen in een lekker bed. Tijdens het ontbijt hebben we een hele tijd zitten kletsen met Daphne terwijl Peter naar de kerk was.
Daarna zijn we gaan douchen en zijn we naar de supermarkt gelopen. Hier hebben we onze boodschappen kunnen halen en kunnen pinnen.
Verder hadden we niet zoveel op de planning staan voor vandaag. We hebben met Daphne en haar dochter met haar vriend een film gekeken.
In de avond kwam er bezoek langs, dus er was ineens een woonkamer vol mensen en kinderen wat erg gezellig was!
Vanavond zullen we weer niet al te laat naar bed gaan en morgen gaan we voor het eerst naar het Township, Motherwell naar het project! Ik ben heel benieuwd wat voor mooie dag ik morgen tegemoet ga!
Nu ben ik best moe van alle eerste indrukken, maar door iedereen word je elke keer weer warm ontvangen!
En wat Peter en Daphne al heel vaak gezegd hebben tegen me: “This is your home”

  • 30 Juni 2013 - 20:22

    Miep Gavemaker:

    Hoi Anouk en Winanda wat een belevenis weer he , fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.Ik wens jullie heel veel plezier en zie graag jullie foto's weer verschijnen. Groeten van Piet en Miep

  • 30 Juni 2013 - 20:25

    Franka Van De Goor:

    Lieve Anouk, heel erg bijzonder wat je deze 2 dagen al mee maakt. Ik lees het met heel veel plezier :-). Het wordt vast een ervaring om nooit te vergeten! !! Liefs Franka

  • 30 Juni 2013 - 20:50

    Sanne Vd Kruk:

    Hee die lieve Anouk!

    Wat fijn om weer iets van je te horen!
    Zo te lezen maak je nu al mooie dingen mee en voel je je daar ook al redelijk thuis.
    Heel veel plezier morgen! Je zult vast heel veel indrukken op doen!
    Ik ben benieuwd naar je ervaringen en je nieuwe verhalen.

    Dikke kus! Xxx

  • 30 Juni 2013 - 21:07

    Kiki:

    Live Nouk, IK ben blij dat de reis meegevallen is. Zo te horen word het een reuze ervaring ! Africa, heeft een bepaalde magie, die je zeker zult ontdekken en all meemaakt. Hartelijk en warm ! de warmte, de geur, de lach, zul je nooit meer vergeten. Een ervaring voor je leven. Geniet ervan, blijf lachen en sta open voor al het nieuwe. Ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat verlopen. Blijf schrijven, ik ben heel nieuwsgierig. Dikke kus, love you en ben heel trots op je !

  • 30 Juni 2013 - 21:32

    Aat Kroek:

    Hey hallo Anouk. Hier even een berichtje van Sacha en Aat, de ouders van Winanda. We wensen je heel veel plezier samen met Winanda bij het Thamsanqaproject. Je zult merken dat de kinderen graag liefde en aandacht willen ontvangen en geven. Geniet ervan samen met Winanda, Ga jij met de blauwe VW golf rijden, met de naam Harry? Slaap lekker voor straks en veel plezier morgen bij de kids. Groetjes, Sacha en Aat

  • 01 Juli 2013 - 21:33

    Anouk Helsemans:

    Hallo allemaal!

    Wat super leuk dat jullie allemaal mijn blog lezen en reageren!

    @Miep en Piet, Dank jullie wel! De reis was inderdaad gelukkig goed gegaan. Jullie zullen inderdaad zoveel mogelijk dingen vinden op internet! :)

    @ Franka, Ja het is echt al onwijs veel in 2 dagen! Ik ben aan het eind van de dag ook echt kapot, dus we gaan vroeg slapen! haha. Maar het is heel mooi deze ervaring te mogen meemaken!

    @Sanne, nou inderdaad ze laten je hier vanaf de eerste minuut thuis voelen! Dat is echt super fijn. Vandaag was inderdaad indrukwekkend, maar dat kun je wel lezen in de volgende blog. If you like ;)

    @Kiki, Ja dat is zeker zo! Ik blijf zeker schrijven, en ik zal het zovaak mogelijk op internet zetten! :)

    @Sacha en Aat, Dank jullie wel! Het is echt bijzonder om voor dit project te kunnen "werken". De kinderen geven je inderdaad zoveel energie, en ik hoop ze zoveelmogelijk liefde te kunnen geven!
    Haha ja Harry heb ik inmiddels ontmoet! En vandaag voor het eerst mee gereden!

    Liefsxx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 24 Nov. 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 39264

Voorgaande reizen:

13 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Thailand 2016

28 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Project Thamsanqa

08 December 2012 - 08 Mei 2013

Stage Zwitserland

09 Juli 2012 - 11 Juli 2012

Zurich

Landen bezocht: